Extra afhaalpunt | ‘onze poppenkast’

Vader, kun jij een poppenkast maken voor in de Bakkerij? Anke legt wel uit wat ze bedoelt… En gelukkig hebben wij heel handige vaders. En nu hebben we dus een extra afhaalpunt voor mensen die een reeds betaalde bestellingen hebben. Via de oprit en onze achterom. Hoe werkt dit?

Lees hieronder de uitleg en antwoorden op vragen die we vaak krijgen:

  • Als het druk is dan openen we dit extra afhaalpunt. We beginnen hiermee op zaterdag en zondagmorgen. In de week is het niet persé nodig. Als het niet druk meer is dan sluiten we het punt en dan kan de bestelling gewoon via de winkel opgehaald worden.
  • Alleen betaalde bestellingen? Hoezo? Omdat we bij dit afhaalpunt geen kassa hebben en ook geen pin/ccv apparaat. Het is dus meepakken en weer weg! Het kiezen en betalen is al eerder in de winkel gedaan of online.
  • Zegeltjes en stempels hebben we ook bij het afhaalpunt. Een kassabonnetje dan weer niet.
  • Er hangt een belletje zodat je kunt bellen als je even niemand ziet. Dit is uitproberen, ook voor ons. We gaan hier 1 persoon vast op zetten, maar als diegene een bestelling pakken is, dan is er dus even niemand in beeld. Bel dan gerust, wij komen zo snel mogelijk!
  • Moet ik toch nog wachten? Eventjes, want we moeten natuurlijk nog wel de bestelling pakken. Alles ligt zoveel mogelijk bij elkaar, maar we kunnen pistolets nou eenmaal niet bij een taart in de koeling leggen of het gesneden rookvlees bij de croissants. Ook was de drukte met online bestellingen niet voorzien dankzij Covid-19 dus we hebben het afhaalpunt nu bij de achteringang gemaakt waardoor we iets verder moeten lopen.
  • Het is voor ons fijn als mensen weten op welke naam er besteld is en wat er ongeveer besteld is. Of eventueel een bestelnummer. Inmiddels weten we dat hier heel veel varianten op mogelijk zijn en dat kan nog wel eens tot verwarring leiden met al die Jansens en van de/r/n Broeken 😉
  • Feedback? Tips of is het gewoon heel handig? Laat het ons weten!